8 Mayıs 2014 Perşembe

'Hikaye Küpü' Materyal Çalışması


Özel Öğretim dersi kapsamında hazırlamış olduğumuz hikaye küpü yer alıyor.Hikaye anlatmak aslında sadece sayfaları içinde yazıları olan bir kitap değildir. Burada da farklı bir anlatım şekli kullanarak bu küpü hazırladık.Hikaye anlatılan yere göre küp çevrilerek kullanır. En sonunda da çocukları bir sürpriz beklemektedir. Hep birlikte hikayeyi okumaya ne dersiniz :)








Güzel bir bahar sabahıydı. Can saatin sesiyle uyandı ama hala uykusu vardı. Gözlerini ovuşturarak yatağından kalkarken ayagı yorgana takıldı ve...



Paldır küldür yere yuvarlanıverdi.
Off başım..off sırtım diyerek kalktı .



Üstünü başını toparladı tamda kalkmaya yeltenirken bir de ne görsün.masanın üzerindeki akvaryumu fark etti.ıkı gündür akvaryumdaki balıklarına su vermemişti.
Apar topar balıkların yemlerini aradı ve balıklara yemlerini verdi.

Daha sonra Can:
-elimi yüzümü yıkarsam kendime gelebilirim, okula  geç kalmamalıyım
Diyerek banyoya gitti.aceleyle yüzünü yıkarken sabunu yere düşürdü sonrada görmeden üstüne bastı vee..



-küüüttt diye yere düştü ,poposu çok acımıştı

-ne kadar şansız bir gün ,off her yerim ağrıyor diyerek ve mutfağa gitti.


 annesinin hazırladığı kahvaltıyı yiyince kendini daha iyi hissetti ama birden ayaga fırladı:
-ahh az daha ununtuyordum, bugun oyuncak günü, ben odama gidiyorum hemen dönerim anne diyerek fırladı.                                               


                                              


odasındaki oyuncak sandıgının başına geçti,
-yok bu olmaz, bu da olmaz diyerek oyuncaklarını etrafa savurdu.
Annesi:
-hadi can ,geç kalıyorsun, artık evden çıkmalıyız deyince son an da bulduğu bir kese dolusu renkli misketleri alarak kapıya koştu derken etrafa saçılan oyuncaklardan birinin üstüne bastı
-ahhh, ayağım,hay aksi  off..çok acıyor

diye söylenip topallayarak annesinin yanına gitti.





Annesiyle yola koyuldular ve okula geldiler.herkes getirdiği oyuncakları arkadaşlarıyla paylaşarak oynamaya başlamıştı, can da aralarına katıldı.biraz sonra öğretmenin sesi duyuldu.





çocukklaaar, hepiniz yanıma gelin , size bir süprizim var, şimdi kapıdan içeriye çok seveceğiniz biri girecek.sizce kim gelmiş olabilir?
Çocuklar söz alarak tahminlerini söylediler
Polis, köpek, doktor, itfaiyeci….
Öğretmen:
-Bir ipucu isteyelim bakalım, o zaman bulabiliriz belki dedi ve

dışarıdan komik bir ses duyuldu.

Kocaman şapkam ve  kocaman ayakkabılarım var,
kırmızı yuvarlak bir burnum var
Renklidir elbiselerim
Sizleri çok severim
Beni görünce hep gülersiniz
Ama beni çok seversiniz.

BİLİN BAKALIM BEN KİMİM?







demiş ve kutunun içerisinden Palyanço çıkmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder